مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

امروز 25 مرداد

بدن درد دارم،   :)) 

می خواستم فقط همین یه جمله رو بنویسم، چون الان می دونم پشت این جمله ام چه خاطره ای هست ولی مطمئنم چند سال دیگه یادم نمیاد که چرا این جمله رو نوشتم، برای همین یه کوچولوشو می نویسم .

پنج شنبه کلاس داشتم ، بعد از کلاس با دوستم قرار گذاشتم، ساعت حدود سه بعدازظهر اونجا بودم، تا ساعت یه ربع نه فک کنم، سکس کردم،  این شد که رونام و بازوهام و گردنم و عضله های شکمم همه کوفته ان.  :)

فهمیدم حرف زدن حین سکس خیلی تحریک کننده است، هر دفعه که سکس می کنم یه چیز جدید برای بیشتر تحریک شدنم اضافه می شه.

نظرات 1 + ارسال نظر
ivan شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 22:01

حتی آلکسیس هم اینقد گوه نخورده تا حالا
گنگ بنگ راه انداخته بودی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد