مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

عکاس سکسی

دیروز صبح باهاش حرف زدم، هشتاد درصد حرفامون راجع به سکس و چیزهای سکسی بود، تجربه‌های سکسش، دوست‌دختراش، چیزایی که تو سکس دوست داره، 

دیشب پیام گذاشت، "از خودت بیشتر بگو، عادت‌هات چیه، تو روز چکارا می‌کنی" گفتم:"فیلم میبینم، کتاب می‌خونم، امسال تابستون به احتمال زیاد دوباره شنا رو مداوم برم، آهنگ گوش می‌دم، از کارم و اینکه چند ساله دارم کار می‌کنم گفتم، از خونوادم گفتم، عکس‌العملش خیلی با همه، با همه، فرق داشت" دوباره پرسید: " هدف و آرزویی هم داری؟"

گفتم:" ندارم، میخوام هر چی تو فکرم میاد و انجام بدم، مثلن تو عید هوس کردم خوندن یاد بگیرم، پس به احتمال زیاد میرم کلاس اواز، حتمن حتمن خونه‌مو جفت و جور می‌کنم امسال، دکتر بیشتر میرم، کارم و هم یه تغییراتی دادم" 

گفت:" خیلی خوبن اینا که، چرا من انقد دیر تو رو دیدمت، این همه سال جلو چشام بودی ولی من تازه دیدمت، چقد دختر موفقی هستی تو، چرا از خودت تعریف نمی‌کنی، تو اینستا نه پستی، نه استوری، آدم فکر میکنه هیچ‌کاری نمی‌کنی، نشون بده که هستی، آدم‌ها باید ببیننت، "

گفتم:" نمی‌دونم، لزومی برای دیده شدن نمی‌بینم، می‌خواستم بگم، آخه که چی، حالا ببینن منو، بعدش چی، چی بشه" 

پنج ماهه که سکس ندارم و حالا من همه‌ی این مدت بیشتر به این فکر می‌کنم که این چرا راهش دوره، نزدیکم نیس که سکس کنم باهاش، امتحانش کنم، زودتر بفهمم چیه ، این تلفنی حرف زدن خیلی مذخرفه، این پسر به احتمال خیلی زیاد از اون دوست خوباست، ولی مطمئن نیستم که بمونه، اینم حتمن یکی از این دوست‌دختراش برمی‌گرده و می‌ره پی تعهد و عشق و هر چیزی که تو من نیس. یا اپلای و ویزا جور میکنه می‌ره اونور.

بیشتر ادم‌ها می‌گن پسری که ازت تعریف می‌کنه فقط یه چیز می‌خواد، حالا من می‌گم همه‌ی پسرها و مردها کل زندگیشون دنبال همین لا پای زن‌ها هستند، ولی یه سری معرفت دارن ازت تعریف می‌کنن،  یه سری هم که نئاندرتال.  نمیگم این دنبال سکس بودن بده، اتفاقن خوبه، چون خودمم همینم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
sahar1401.blogsky.com یکشنبه 24 دی 1402 ساعت 18:57

دختری که میگه همه مردها دنبال سکس هستند یعنی توانایی عاشق کردن یک مرد را در خود نمی بیند.

چرا ربط میدی این دو تا رو بهم؟ یعنی یه مرد نمیتونه عاشق سکس کردن با تو باشه؟

خانوم ف دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 19:45 http://Khanomef.blogsky.com

همشون بای دیفالت همینو میگن
چقدر خوب بودی تو چرا دیر دیدمت!

آره تکراریه، کاش حداقل یه جمله دیگه استفاده کنن، البته فعلن برام مهم نیس، می‌خوام فک کنم این پسره منو بخاطر خودم می‌خواد

.. یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 18:20 http://mountain2018.blogsky.com

دخترها هم همگی دنبال لای پای مردها هستند؟

خیلی‌هاشون، ولی چیزی بروز نمی‌دن،

مهرداد یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 14:47

چه خوب
والا خواننده هات تو وبلاگ هم خیلی ریز اینهمه فعالیت های تو رو نمی دونن !
زیتون بیشتر از کارت بگو

باشه، سعی می‌کنم،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد