مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

خودخواهی

خودخواهی همیشه قابل بخششه،

چون هیچ امیدی برای درمان وجود ندارد.

لیزی پامپکین

خب دیگه تنبلی بسه دوباره باید برنامه بریزم، یه مدت خیلی اتل(دیکته ام ضعیفه) و باطل بودم؛ یادمه همیشه به دیگرون می گفتم کدو تنبل این دفه به خودم می گم :" پاشو کدو تنبل"

یه تقویم برداشتم، ورق زدم تا به اولین صفحه خالی برسم،

بعد بالای صفحه با قلم بزرگ نوشتم:"ثبت نام کلاس"

توی صفحه بعد نوشتم:"دکتر"

صفحه سوم نوشتم:"آرایشگاه "

صفحه چهارم نوشتم: "کارهایی که خودم عملی باید انجام بدم(مثل اینکه ماشین و ببرم کارواش و غیره )"

صفحه پنجم: " لباس بخرم"تو هر صفحه کارهای مربوط به اون تیتر رو لیست کردم. حالا هر کدوم و برای یه ماهی برنامه میریزم که انجامش میدم.

صفحه ششم:" یه هدف بلند مدت نوشتم" فک کنم دو سه  یا چهار ساله است. البته با این وضع مملکت خیلی چشمم آب نمی خوره که به این هدفم برسم.

تو یه صفحه هم کارهایی که باید عادتشون کنم برای خودم و نوشتم مثلا هر شب باید مسواک بزنم نه اینکه تنبلی کنم.

داشتم فک می کردم همه شون به غیر از کارهایی که خودم عملی باید انجام بدم و اگه پول زیاد داشتم ظرف یه ماه انجام داده بودم و تموم شده بود و باید یه برنامه های دیگه می ریختم ولی با این پولایی که من درمیارم فک کنم تا آخر سال باید برنامه بریزم .

خلاصه همین جوری برنامه ریزی کنیم و بریم جلو که این سال 97 تخمی رو بگذرونیم. فک کنم بعد از این باید یکی دو روز تو هفته  هم تو برنامه ام بذارم برا شرکت در تظاهرات  اعتراض به گرانی، مفت خوری مسئولین، غارت و دزدی مسئولین و توله ها شون، بی عدالتی، اسید پاشی، نه به فروش مملکت، قرارداد ننگین خزر که دیگه مردم بیچاره نمی تونن ساحلش و آشغال بریزن (چقدر واقعا ناراحت کننده است) واقعا سر این خیلی حرف دارم، همه اینا که الان داد و بیداد می کنن برای خزر، فقط منتظر باشین هفته بعد که سه چهار روز تعطیلیه ، نگاه کنین چطوری به ساحل دریای خزر درحالیکه دارن افسوس می خورن میرینن.بهتر بابا باز دست روس ها و هر کی که بره دست ما ایرانیا نباشه که ریدیم به محیط زیست. تازه باید جریمه هم بشیم به نظرم. برای داشتن هر چیز با ارزشی باید لیاقت داشتنش و  ثابت کنی. که ما ریدیم.

و در نهایت هشتگ نه به حجاب اجباری.

حالا بریم سراغ چس ناله های عشقیم، نه واقعا دو روزه که خیلی احساس چس ناله ندارم، یعنی خیلی بهش فکر نمی کنم، شاید بخاطر کلاسای یوگا و مدیتیشن که میرمه ،




دلتنگی 2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.