مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

امروز 31 خرداد، البته داستان مال دیروزه

بعد از مدتها با یکی از دوستام حرف زدم. خیلی حال داد. همیشه حرف زدن با این آدم و دوست داشتم، چون تنها کسی که هیچ وقت نخواستم خودمو جلوش تغییر بدم این بوده. امروز یه حس خوب توام با هیجان دارم. 

تنها آدمی که دوست دارم باهاش از همه چی حرف بزنم، از سوراخ دیوار بگیر تا  آدم فضایی ها، 

من آدم پرحرفی نیستم ولی با این آدم وراج می‌شم. من شده گاهی اوقات از این آدم ناراحت شدم و عصبانی، ولی همیشه خواستم گذشت کنم، به نظرم بیشتر شبیه رفیقیم باهم تا چیز دیگه ای. برای همین شاید ناراحتی و عصبانیتم و نگه نداشتم تو ذهنم. 

این موضوع و باید اینجا می نوشتم که بعدها دوباره بخونمش، یادم بیوفته یه همچین روزی رو. حس و حالم و که تو این روز داشتم.

ذهن به گا رفته

مغزم در حال ترکیدن است. افکار منحرف کل مغزم و گرفته. از دو روز پیش یکسره به این فکر داغون منحرف فکر می  کنم. کلن حواسم را پرت کرده.

اصلن نمی توانم روی کارم تمرکز کنم، به نظرم چون خیلی از اجتماع بیرون بودم مغزم اینجوری شده. راجع به همه افکار منفی و منحرف دارم. برای یک دقیقه ناخنم فرو کردم تو گوشتم، این تقریبن حالم و بهتر می کنه و ذهنم و از این خزعبل دور می کنه. ولی می دونم  دوباره میاد تو مغزم. این مغز خر، داغون، بگایی. کار دیگه ای که می تونه مغزم و از این وضعیت دربیاره آب داغ هست، حمام آب داغ. درمان پی ام اس. 

به نظرم برای آدمی مثل من راهی جز نیست شدن نیست. 



ضد اجتماع

تمام عمرم سعی بر این داشتم که دیگرون رو تحت تاثیر قرار بدم، 

دریغ از اینکه اولین نفری که باید تحت تاثیر قرار میدادم خودم بود. اشتباه فکر میکردم . احساس پوچی شدیدی سراغم اومده

اصلن از این در اجتماع بودن متنفرم، تنها چیزی که به یادم می‌اورد، همین زشت و پیر بودنم هست، خزعبل می بافم شاید یادم بره چقدر افسرده هستم. چقدر از تو اجتماع بودن خسته میشم. چقدر می ترسم از همه چیز.


امروز 9 خرداد

شما وقتی روز اول پریودیته ، تنها چیزی که میتونه نجاتت بده یا کروسان شکلاتی با نوتلاست یا انواع اقسام شکلات هاست، همین و بس.

برای پی ام اس هم خوبه ، کلی اعصابت و آروم می کنه، 

حالا من این چند مدتی خیلی برای پی ام اس هم تلاش کردم، که جواب هم داد البته تا حدودی، اینم لیستشه: 

اولیش که خیلی خیلی جواب می ده ورزشه، مخصوصا شنا و ورزش های مفرح

دومیش سکسه که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی جواب می ده ولی بیشتر اوقات تو دسترس نیس متاسفانه

سومیش مسافرته، اصلن بیرون رفتن،

چهارمیش شکلاته، نوتلا و این چیزای شکلاتی

پنجمیش خریده، لباس تو خونه مخصوصا، لباس زیر که خیلی روحیه می ده

فعلا همینا می تونه خیلی تغییر روحیه بده تا ببینم چه چیزای دیگه ای هستند برای بهتر شدن پی ام اس.