مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

ذهن به گا رفته

مغزم در حال ترکیدن است. افکار منحرف کل مغزم و گرفته. از دو روز پیش یکسره به این فکر داغون منحرف فکر می  کنم. کلن حواسم را پرت کرده.

اصلن نمی توانم روی کارم تمرکز کنم، به نظرم چون خیلی از اجتماع بیرون بودم مغزم اینجوری شده. راجع به همه افکار منفی و منحرف دارم. برای یک دقیقه ناخنم فرو کردم تو گوشتم، این تقریبن حالم و بهتر می کنه و ذهنم و از این خزعبل دور می کنه. ولی می دونم  دوباره میاد تو مغزم. این مغز خر، داغون، بگایی. کار دیگه ای که می تونه مغزم و از این وضعیت دربیاره آب داغ هست، حمام آب داغ. درمان پی ام اس. 

به نظرم برای آدمی مثل من راهی جز نیست شدن نیست. 



نظرات 1 + ارسال نظر
. چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 09:19

فکر کثیف و غمناک روح را مثل آدامس میجود. علی الخصوص روح ادم تنها رو. دیدار با هر ادمی سبب ساز هجوم فکر افکار کثیف و نکبته. اصلا کل لحظات روز و شبت، با افکار چندش آور و چرک میگذره. تف تو این زندگی نکبت.

و با هیچ چیزی هم از بین نمی ره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد