مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

شکوه

به شکوه گفتم برم ز دل یاد روی تو آرزوی تو   /       به خنده گفتا نرنجم از خلق و خوی تو یاد روی تو
ولی ز من دل چو برکنی حدیث خود بر که افکنی/    هرکجا روی وصله ی منی ، ساغر وفا از چه بشکنی؟
گذشتم از او به خیره سری ، گرفته رهه مه دگری/   کنون چه کنم با خطای دلم؟ گرم برود آشنای دلم
به جز رهه او نه راهه دگر ، دگر نکنم ، خطای دگر  /  به جز رهه او نه راهه دگر ، دگر نکنم ، خطای دگر
نخفته ام به خیالی ، نخفته ام به خیالی که می پزد دل من/  خمار صد شبه دارم ، خمار صد شبه دارم ، شراب خانه کجاست؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
صونا چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 12:06

سلام دوست عزیز
اگه موافقی تبادل لینک کنیم ب وبلاگم ی سری بزن
www.lsheep.blogsky.com

علی چهارشنبه 1 مرداد 1393 ساعت 03:06 http://ploton.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری وقت داشتی به من هم سربزن ایراد وبلاگمو بگو خوشحال میشم
عــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی

منم از شما تشکر می کنم که به وبلاگم سر زدین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد