مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

تهوع

تهوع دارم.

احساس می کنم میخوام بالا بیارم.تهوع تو همه چی هست. تو آینه، تو عکس، تو صورت آدما تو بشقاب.

دونه های برنج کرم های سفیدی هستن که آماده ان تا بلع شن. فقط برای رفع گرسنگی(یه حس و تحمل می کنی برای ارضا کردن یه حس دیگه فقط موضوع اینه که بعد از اینکه اون حس ارضا شد دوباره همون اولیکه باید تحملش کنی میاد سراغت). لوبیا قرمز شکل تخم سوسکه. تقریبا هر غذایی و شبیه و یه حشره میبینم.

خوردن یه مشکله سیری یه مشکله دیگه. گاهی اوقات ترجیح میدهم فقط یه حس و تحمل کنم (گرسنگی).

همیشه تهوع دارم

میخوام بالا بیارم این همه چیزی که رفته تو بدنم.

انگشتم بکنم تو حلقم همشون و بالا بیارم تا این حس تموم شه. ولی باز فردا شروع میشه. صبح که از خواب بلند شم شروع میشه.

الانم که اینا رو دارم تایپ می کنم تهوع دارم.

میخوام انگشتم بکنم تو حلقم هر چی دلبستگی هست بالا بیارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد