مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

بگو از کی شاکی هستی تا دهنشو سرویس کنم!!!

اگه یه زمانی پیش بیاد که خدا بیاد و وایسه روبروم و ازم بپرسه بگو کی ناراحتت کرده که همین الان بزنم دربه داغونش کنم.

بهش می گم چه سوال سختی پرسیدی. نمی دونم چی بگم. کسی نیست، هیچکی. از هیچ کس ناراحت نیستم.

از هیچ کس شاکی نیستم.

می پرسه خب بگو کیو خیلی دوس داری تا به یه نوایی برسونمش.

بازم می گم نمیدونم چی بگم. کسی نیست، هیچ کی. ولی شاید به دروغ بگم همه. که همه رو به یه نوایی برسونه.

آدمی نیستم که ناشکری کنم. یعنی هی غر بزنم به جون خدا که چرا این زندگی و بهم دادی و فلان و بهمان.

از کسی شکایت ندارم.از هیچ کی شاکی نیستم. ولی خب از کسی هم خوشم نمیاد. نشده دوست داشته باشم کسی و.


از هیچ کس شاکی نیستم. دهن کسی و سرویس نکن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد