مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

خب فک کنم من تو ارتباط با مردها اونم از لحاظ عاطفی ناموفق هستم.

پس بنابراین باید برم سراغ کاری که توش مهارت دارم.

1- دوباره برم سراغ زبان و اپلای کردن برای دانشگاه های ایتالیا. اول اینکه ایتالیا رو دوست دارم همینطور زبانشون از نظر من برای یادگیری اسون هست .

2- به اندامم برسم. یه رژیم غذایی مناسب و ورزش .


مسئله من اینه که فعلن نمی تونم ازدواج کنم. شاید برای همینه که تو رابطه هام ناموفقم.

ملت می خونن از چشمام که اهل ازدواج نیستم. شاید اهل یه رابطه باشم ولی ازدواج نه. خلاصه دیگه نمیخوام بهش فکر کنم.

میخوام فکرم و متمرکز چیزهایی کنم که از اول دوست داشتم مشغول انجام دادن اونها باشم. مثل ورزش و درس و تنها زندگی کردن و روابط خاص.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد