مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

ارگاسم مغزی

ناخونم و فرو می کنم تو گوشت دستم, که مزه درد و بفهمه این مغز.که دیگه هوس نکنه فکر کنه.

ناخونم و بلند می کنم برای اینکه وقتی تو گوشتم فرو می کنمش بیشتر درد بکشم.

لذت داره این درد بسیار.

چون بعدش حسابی خودتو زمین زدی.

ارگاسم مغزی می شم وقتی درد می کشم.

وقتی گریه می کنی خالی می شی ولی  وقتی درد می کشی ارضا میشی.


نظرات 1 + ارسال نظر
farhad دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 16:08

سلام دوست عزیز میخواستم یک سایتی رو به شما معرفی کنم که میتونید از طریق اون از بازدید های وبلاگتون کسب درامد کنید. فقط با ادرسی که در پایین متن براتون گذاشتم عضو بشید ک هم من به عنوان معرف شما شناخته بشم و هم شما پس از عضو شدن با این ادرس مبلغی در حسابتون اضافه بشه. من خودم از این سیستم استفاده میکنم و عالیهو با بلاگ اسکای کاملا همخونی داره. فقط اگر میخواهید در همان ابتدا ثبت نام مبلغی به حسابتون اضافه شه باید اط لینک زیر عضو بشید
http://popmaster.ir/refer/1770

تو توضیح بلاگ نوشتم برای خودم می نویسم چون تقریبا به جز خودم هیچ کس از اینجا بازدید نمی کنه. نیازی به بازدید کننده ندارم.
ممنون ازتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد