مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

پریود بهانه خوبیه برای زود خوابیدن و خزیدن تو تخت و چپوندن خودت زیر پتو  و خودتو به خواب زدن

برای اینکه تو جمع نباشی .

من دلم گرفته.خسته ام از دنیا، از آدم ها.

از دروغ .از اینکه انقد همه از رو تخمشون حرف می زنند. کسی راست نمی گه.

کسی  جرات گفتن حقیقت و نداره. خسته شدم از بس آدمها برای رسیدن به خواسته هاشون دنبال فریب دادن هستند. وعده های دروغی.

قبلن خیلی زود باور می کردم. ولی الان هیچ جمله ای دلم و نمی لرزونه . خوشحالم نمی کنه.

آدم خودکشی نیستم. بهش فکر می کنم ولی عملیش نمی کنم، مجبور به زنده بودن هستم، مجبور به زندگی کردن با این آدمها هستم. 

گاهی اوقات  برای اینکه فکر کنم که زنده هستم و دارم زندگی می کنم مجبور میشم با این آدمها دوست بشم. کاش انقد آزاد بودم که می تونستم تنهایی رو انتخاب کنم.

می تونم بگم اینجا آروم ترین جای دنیاست، چیزی که بی نهایت آرومم می کنه. ,وقتی کتاب می خونم بهتر می شم وقتی می نویسم خیلی حالم بهتر می شه.

نوشتن حالم و خوب می کنه.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد