مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

دیروز 21 آبان 1398

ساعت پنج و نیم بعدازظهر می رسم  خونه، یه چیزی میخورم و تلویزیون و روشن می کنم . یه فیلم می بینم ، وسط فیلم به شدت دلم سکس می خواد، تمام صحنه های فیلم برام به مثابه صحنه های جنسی هستند، فیلم تموم می شه . متوجه می شم پوست بدنم عرق کرده و بو گرفته بنابراین می رم حمام.

دوش پائین و بازمی کنم  تا آب گرم شه، بعد که لباسام و می کنم دوش بالا رو باز می کنم یهو می رم زیر دوش، آب خیلی داغه، زورم میاد که با آب سرد دماشو معتدل کنم.

همونجوری می مونم زیر دوش، پوست بدنم همینجوری داره داغ می کنه و قرمز میشه، اما یه چیزی تو مغزم اجازه نمی ده که بیام بیرون از زیر دوش.

همش به مرگ ویتنی هاستون فک می کنم.

بعد دولا می شم و میذارم آب داغ روی کمرم سراریز شه، یکی دو دقیقه تو همین حالتم ،  حالا دیگه فک می کنم که آب اونقدرها هم داغ نیست.

باعث شد که فراموش کنم.

از حمام که میام بیرون، لباس می پوشم و کرم می زنم و می رم تو تخت یه صفحه دیگه کتاب می خونم و می خوابم.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد