مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

تیک

اتفاقی که کمتر از یک هفته پیش برام افتاده، یهو زیر پلک چشم چپم شروع کرده به نبض زدن، گاهی اوقات خیلی کم و گاهی اوقات خیلی شدید که قشنگ قابل دیده.

می خواستم برم دکتر، دکترها که بخاطر کرونا بسته بودند و تازه اگه هم می خواستم برم باید ریسک کرونا گرفتن و به جون می خریدم. یه درد میگرنی هم از پشت چشمم میاد که خیلی بده. یه حالت عصبیه داغون.  

اعصابی که ول شده و دیگه غیر قابل کنترله. ساز خودش و می زنه، هر دفعه که یه اتفاقی میوفته یا یه حرفی می شنوه یا چیزی میبینه شروع می کنه به عکس العمل نشون دادن. هی میزنه ، میزنه ، میزنه. 

دیشب داشتم با خودم می گفتم که خسته نمی شه یا مثلا ضعیف ؟؟؟

بس کن دیگه ، حالا یه چیزی شده، انقد واکنش نشون می دی که چی؟؟؟؟



نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس باران یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:16

دقیقا! منم اومدم بگم که از کمبود کلسیمه. یه سال که روزه میگرفتم و اصلا شیر نمیخوردم اینطوری شدم. یه بنده خدایی بهم گفت، شروع کردم به شیر خوردن و خوب شد!

به نظر خودمم از کمبود کلسیومه، یا ویتامین دی، حالا قرض ویتامین دی خوردم، الان یه هفته است که خوب شدم.

M دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 17:21 http://From-m.blogsky.com

نبض زدن پلک میتونه از کمبود کلسیم یا منیزیم باشه و لزوما ربطی به اعصاب نداره .
چون خودم تجربشو داشتم و دکتر یه کلسیم مکمل داد و خوب شد . الانم گاهی میاد سراغم که با همون مکمل رفع میشه
حالا در هرصورت امیدوارم زودتر رفع شه چون میدونم یکم اذیت میکنه آدمو

فک نمی کردم از کمبود کلسیم هم می تونه باشه، خب امیدوارم همین باشه ،
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد