مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

پاپ اسمیر1

سه شنبه پیش رفتم دکتر زنان. این بار دوم بود که میرفتم.

یه مدتی بود که دو تا موضوع تو مخم بود، اینکه نزدیک یائسه گی هستم یا نه، دومی ش خشک بودن واژنم موقع سکس بود.

خلاصه رفتم پیش دکتر و اینا رو بهش گفتم، یه چند تا سوال پرسید مثل ، از چند سال پیش سکس و شروع کردی، گفتم شش ساله که سکس دارم، بعد پرسید که چند نفر بودن، گفتم دو نفر، هر دوشون هم دوست پسر بودن، تا حالا هم ازدواج نکردم. پرسید تاحالا عفونت داشتی ، گفتم نه، پرسید تا حالا دکتر رفتی گفتم اولین بارمه، که دروغ گفتم دفه دوم بود. خیلی دکتر راحت و خوبی بود، گفت برو آماده شود معاینه ات کنم. یه تست پاپ اسمیر ازم گرفت و بعد از معاینه گفت همه چیت خوبه ولی واژنت نسبت به سنت خشکه. 

گفت برای اینکه ببینیم که روند تخمک گذاریت چطوریه یه آزمایش کلی مینویسم، که روز دوم پریود بده، یک ژل  و یک قرص هم داد.

حالا دیروز زنگ زدن که بیا جواب آزمایش پاپ اسمیر تو بگیر، 

مثلا تصور کن بری آزمایش و ببری دکتر و بهت بگه شما مبتلا به سرطان دهانه رحم شدی. یا نه بگه اکی هستی و روبه راه.

اونروزی که رفتم دکتر، وقتی اومدم خونه خیلی دوست داشتم که با یه نفر درست حسابی  راجع بهش حرف می زدم، 

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 9 مهر 1401 ساعت 11:50

سخت ترین و کشنده ترین کار برام اینبود که برم دکتر زنان !!وقتی که شوهری در کار نبود

بار اول خیلی سخته،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد