مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

امروز شنبه 3 خرداد

امروز پریود شدم، چند وقتیه که دوباره پریودهام منظم شده، فهمیدم که وقتایی که سکس منظم  و خوب دارم، پریودم هم اکی میشه، قبلا هم گفته بودم که من دچار سندروم پیش از قاعدگی ام، قبل از پریود عصبی ام و افسرده و نیاز شدید به سکس پیدا می کنم، اما به محز اینکه پریود می شم، خوش میشم. امروز هم تو شرکت پریود شدم، با اینکه دل و کمرم درد می کنه ولی مغزم خوشه،  

امروز چون بین تعطیلیه همه مرخصی گرفتن و کار خیلی کمه،یه پیج هست تو اینستاگرم ، اسمش فمینسته هر از گاهی میرم توش و به پستاش نگاه می کنم چند تا پست دیدم ، واقعا از این مدل نگاه کردن خوشم اومد، یکیش عکس یه زن بود با یه بلوز سفید که کمی جذب بود، زیرش نوشته بود " من خط سوتینت و می تونم ببینم"  تو اسلاید بعد هم زنه بلوزش و داده بود بالا گفته بود" این خوبه، ولی من اهمیتی نمی دم" همون به تخمم. 

یه پست دیگه اش بود که یه مصاحبه با امبر رز بود، که می گفت " اگه پارتنرم کون لخت روی تخت باشه همینطور که کاندوم هم گذاشته و من نخوام اون موقع سکس کنم، و بگم نه، نه من یعنی نه و اون حق نداره چون آماده است من و مجبور کنه که باهاش سکس کنم یا خودم فک کنم چون اون آماده است زشته بگم نه"

یه پست دیگه هم از خواننده شر (cher) بود که اونم تو مصاحبه اش بود که خیلی برام جالب بود " خانم مصاحبه گر پرسید : تو چند جا گفتی که یه مرد هیچ وقت یه ضرورت نیست بلکه یه چیز لاکچریه، . شر گفت: بله مردها ضروری نیستند، مردها مثل دسر می مونند، من دسر و ستایش می کنم، دوسشون هم دارم ، خیلی هم باحالن، ولی واقعا برای زندگی کردن چیز ضروری نیستند، یادمه مادرم وقتی بچه بودم بهم  گفت: عزیزم تو بزرگ می شی و یک روز با یه مرد پولدار ازدواج می کنی، و من گفتم مامان من خودم مرد پولدارم."


می خوام بیشتر بنویسم ولی خیلی گرمه، دل و کمرم هم درد می کنه، هی ام این همکارام میان تو اتاقم ، هی باید صفحه رو مینیمایز کنم برا همین، همین جا کات می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد