مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

امروز 13 خرداد

 یک هفته است که مغزم درگیر خیلی موضوع ها بود، دیروز یکیش حل شد، و امروز که آرام تر شدم این نیاز زیاد جنسی ول کن نیس. پریروز به یکی از دوستام پیام دادم که چهارشنبه برنامه بریزیم، دیشب پیغام داد که چهارشنبه نمی تونه. همین، نمی تونه. متاسفانه اگه با کسی سکس خوب داشته باشم  دیگه نمی تونم با کس دیگه ای که خیلی خوب نیس این کار و امتحان کنم، چون  کسی نیس که باهاش قرار بذارم. فقط عصبی میشم و مالیخولیام عود می کنه.

حالا امروز داشتم فکر می کردم، مثلا این پسرا که به دوست دخترشون بعد از چند مدت که از دوستیشون می گذره پیشنهاد سکس می دن، و دختره رد می کنه و مثلا میگه نمی تونم، وقت ندارم، بذار آخر هفته، یا کلن منکر این قضیه می شن و به پسره بد و بیراه میگن، با اون دختر موندن و پایبند بودن چقد سخته براشون. یکیش خود من با اینکه دخترم ولی واقعا سخته تحملش برام، مثلا دوست پسرم خیلی تمایل به سکس نداشته باشه. خیلی عصبی کننده است.

حالا یه چیزی مثل خوره تو مغزمه از دیشب که به یکی از دوست پسرای سابقم تکست بدم و یه جوری موضوع و مطرح کنم و فقط چهارشنبه باهاش قرار بذارم و سکس کنم و بعدش دیگه جوابش و ندم یا بلاکش کنم. فقط این اول داستان سخته که چطوری شروع کنم و بحث بکشم وسط. متاسفانه یه چیز دیگه هم خیلی خیلی تو مخمه اینه که چی فکر می کنن راجع به من. 

حتی خودم موقع نوشتن این پست دارم راجع به خودم فکر بد می کنم چه برسه به آدمای دیگه. 

متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلاتم تو زندگیم همین میل جنسی زیاد هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
طاطی پنج‌شنبه 11 اسفند 1401 ساعت 16:49

چرا وقتی سن و سالت کم بود ازدواج نکردی؟
من از ظهر تا الان دارم بلاگت رو میخونم ..
نا گفته نماند که من غلط کنم شما رو قضاوت کنم...

قدیما که سنم کم بود دوست داشتم ازدواج کنم ولی نشد، و اینکه فکر نمی کنم اگه ازدواج میکردم مشکلاتم حل میشد، چه بسا اضافه هم میشد، چرا فکر میکنی مشکل سکس فقط با ازدواج کردن حل میشه؟؟؟؟

ivan سه‌شنبه 13 خرداد 1399 ساعت 15:22

اگه نزدیک بودی میشد کارایی برات کرد
اگه چت راضی ات میکنه بیا تلگرام
خدا رو چه دیدی شاید موندنی شدی سیرت کردیم
سکس چت دوای بی مکانی و دوریه
امتحان کن
فقط کافیه حرف گوش کن باشی و لذت ببری
ufo202

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد