مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

ناوکست

تازگی ها شروع کردم به پادکست گوش کردن، یکی از بهترینها که خیلی نظرم و جلب کرده ناوکست هست ، کتاب انسان خردمند رو به فارسی ترجمه می کنه و با یه سری توضیحات مختصر و عالی شرح می ده. بعد از انقلاب کشاورزی دیگه هر روز کمه کم دوست دارم دو تا اپیزود گوش بدم، خیلی برام جالبه که انسان تو طول زندگیش رو زمین چه کارهایی کرده. بعد هم اینکه تمام این روش های زندگی و آداب و رسوم و آیین های مذهبی و قوانین حکومتی و سیاستی و خلاصه همه چیزی که الان هست چطوری درست شده. انقدر خوبه این پادکست که حتما باید دو سه بار گوش بدی تا کامل و عمیق بفهمیش و لذت ببری .


نظرات 2 + ارسال نظر
morad چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 13:25

سپاس دوست عزیز فعلن 10 قسمت دانلود کردم در ضمن یه نکته جالب بگم یه روز کانال bbc با یه جوان لاغر اندام مصاحبه میکرد پسره خیلی با معلومات و دانشمند به نظر می رسید
آلان که من نویسنده این کتاب رو سرچ کردم متوجه شدم نویسنده این کتاب همون پسره هست که bbc باهاش مصاحبه کرد
در ضمن گشتم لینک کتاب pdf انسان خردمند رو پیدا کردم
برای شما هم میگذارم
https://nbookcity.com/%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%b1%d8%af%d9%85%d9%86%d8%af

morad سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 11:46

دوست عزیز منم مدتیه کتابهای صوتی گوش میدم اینجا که لینکش گذاشتم کتابهای خوبی داره که رایگان هست
http://book.iranseda.ir/
لطفن اگه میشه لینک این پادکست که گوش میدی برای منم بذار
سپاس

https://navcast.podbean.com
اگه سرچ کنید لینک های دیگه هم پیدا می کنید،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد