مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

بیلاخ کائنات

به نظر می رسه، وقتی بعد قرنی می خوای به خودت انرژی مثبت بدی، تمام کائنات دست به دست هم می دن که اون انرژی مثبت رو به منفی تبدیل کنند.

دیروز صبح که از خواب بلند شدم، به خودم گفتم تو هم قیافه ات خوبه و هم هیکلت، همینی که همیشه می خوای هستی. ظهر که میشه خواهرها میان خونمون، میرم تو حال سلام و علیک می کنم، حرف شروع میشه، دوباره طبق معمول، شوهر و کار و قیافه. یکیشون میگه وضع قیافه ات خیلی بده، خیلی به تزریق و جوانسازی نیاز داری باید زودتر بری توکارش. بعد از یک ساعت شروع می کنند به بحث راجع به اینکه ایران بده اروپا خوبه، چون اونجا زن ها آزادند که هر جور که هستند باشند ولی تو ایران زن ها همش باید خودشون و خوشگل کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رسما کسخلند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! زن های سبزی آش پاک کن.

 من هم تو آشپزخونه دارم غذا می خورم و همه ی حرفاشون به تخممه، ولی موضوعی که اتفاق افتاده تو ذهن مریضمه و شب با نگرانی و استرس خوابم می بره، اگه یه ذره انرژی مثبت جمع کرده بودم حالا همش تبدیل شده به مالیخولیا.

نظرات 2 + ارسال نظر
هفت دقیقه چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 10:35 http://7min.blogsky.com

بهترین دفاع حمله‌س، شما به تخم نگیر به جاش ایراد بگیر جواب میده

حمله آخه کار من نیس، هر کاری می کنم بازم دهنم بسته است

سید محسن جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 12:27

*زمانی که مضطرب و نگران هستیم بهر چیزی چنگ می اندازیم که در این صورت هم خودمان را خسته میکنیم و هم آن چیز یا آن کسی را که به او چنگ انداخته ایم خسته خواهیم کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد