مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

. . .

یادم میاد یه برهه زمانی به خودم باور داشتم، خودم و می پسندیدم. دوست داشتم. 

تا اینکه به مرور زمان با برخوردها مواجه شدم با عکس العمل ها با نظرات، رفتارها، بازخوردها. بعدش تهوع شروع شد، خودزنی، نخواستن، لجاجت، عصبانیت، استرس، نگرانی، افسردگی 

من غمگین نیستم ولی دیگه حوصله ندارم 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید محسن چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت 01:15

درود بر شما---بله فرد منزه---یعنی خالی از ترس--خالی از حسد و خالی از خیلی بدیهای دیگر.مهم توجه من به گذر بیرحم زمان است
هدیه دیگر

*غمگین بودن—افسرده بودن---دلسرد بودن—شکایت کردن وخود
را محق دانستن هیچ فایده ائی ندارد.به هیچ دردی نمی خوردکه فکر کنیم دیگران ما را آزار میدهند.هیچ کس به کسی کاری ندارد

سید محسن جمعه 1 اسفند 1399 ساعت 12:23

*انسان موفق — فرد منزهی است – او وقت و حوصله لاف زدن،بخود دروغ گفتن،یا راه نادرست رفتن را ندارد --- او میداندآنچه در صحنه برد و باخت قرار دارد زندگی اوست

فرد منزه؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد