مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

حال خوب کنا

چند تا چیز که واقعا حالم و خوب میکنه:

۱- زرشک‌ پلو با مرغ با سالاد شیرازی یا کاهو با سس هزارجزیره 

۲- شکلات

۳-سکس

۴- موزیک بعد از سکس

نظرات 3 + ارسال نظر
. سه‌شنبه 4 آبان 1400 ساعت 09:54

چون توی پیوندها گذاشتید و ممکنه بقیه هم ببینن، برای همین گفتم. بوکمارکش کنید اگه خواستید. و خوشحالم که مطالب من رو دنبال میکنید.

باشه، بوکمارک می کنم

. یکشنبه 2 آبان 1400 ساعت 01:03

همینطوری. تا کسی از وبلاگ بازدید نکنه.

من این لینک ها رو برای خودم میذارم تو وبلاگ ، ولی اگه شما می خوای پاک کنم، پاک می کنم

. جمعه 30 مهر 1400 ساعت 13:34

پس فست فود و رانندگی و استفراغ و توالت چی؟ و همچنین نوشیدنی.


راستی اون وبلاگ من رو توی روزانه‌ها بی‌زحمت پاک کن. همونی که اسمش نقطه هست: .
آخرین وبلاگ توی روزانه‌ها مال منه.

چرا پاک کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد