مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

شت این مای هد

در همه‌ی این مدت مثلن قرنطینه‌ی خانگی، به همه چیز فکر کردم، البته به استثنای دو روز اول که اصلن مغزم کار نمیکرد. به خیلی از کارهایم رسیدم، تمام پست‌های غذاهای اینستاگرامی را از بر شدم، چند تا فیلم دیدم، چند دفه خود ارضایی کردم، کشوی شورتهام و بالاخره مرتب کردم، اتاقم و جارو زدم، هیکلم و برانداز کردم، نمیدونم تاثیر این قرص های لعنتی و آمپول‌هایی که زدمه که الان فکر میکنم خیلی سکسی شدم یا چی؟ نمیدونم، 

خلاصه اگه برا همه قرنطینه بد بوده برا من خوب بوده،

 یه چند وقتیه که دلم میخواد با زنا باشم تا مردا. بعضی از زن‌ها خیلی جذابن لعنتیا. چند مدت پیش که باشگاه بودم، هی دخترا رو برانداز میکردم که یکیو پیدا کنم، همشون یه حالی بودن، تو کف مرد و اینا، من اگه یه کشور آزاد به دنیا میومدم قطعن بایسکسژوال  میشدم. متاسفانه در این خراب شده‌ی، خاورمیانه‌‌ی، ایران زندگی میکنم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد