مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

لب گور

من اگه بین سن 30 تا 35، یه سکس پارتنر خوب و دائمی داشتم الان انقد هول نبودم، انقد سریع هم خسته نمی شدم، دم پیری و معرکه گیریم یعنی. اون لذت سکس خوب و آدم بین اون سن داره، نه الان که دیگه بدنت پیره. هر کاری کنی اون دیگه جواب نمی ده. خوشگلی بدنت مال اون سنه نه الان. برا هر چی یه سنی هست، برا ما که گذشت. فقط الان اداش و درمیاریم. اصلن خندم میگیره یکی که سکس میکنه باهام می ترسه نکنه من حامله شم، بابا دیگه این تخمک های من نو ریسپانس تو پیجینگن. الفاتحه. 

البته این یه نظره که جدیدن اومده تو ذهنم، شاید اینطوریم نیس، شاید اون موقع هم همین گهی که الان هستم بودم. دیگه امروز زدم رو فاز کس شعر گویی. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد