مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

امروز 17 مهر

یه حس دلخوشی خاصی همراه با شهوت دارم. دلیلش هم اینه که بعد از چند وقت دیروز رو موبایلم زنگ زد. 

خیلی عصبانی بود، هی میگفت دروغ میگی و از این حرفا. شماره شو همون روزی که گفت دوست دخترم برگشته بلاک کردم. ولی بعدش پشیمون شدم، فقط یادم رفت که از بلاکی دربیارمش، این شد که این چند وقت چند بار تماس گرفته و ریجکت شده. با خودش فکر کرده من یه بلایی سرم اومده. حالا با یه سیم کارت دیگه زنگ زد و این دفه جواب دادم. من فراموشی دارم، نمی دونه اینو هنوز. اصن یادم رفته بود که بلاکش کردم، خودمم منتظر جواب اس ام اس بودم ازش مثل کسخلا. 

یکی از بهترین دوستامه، یکی از بهترینا، فقط کاش دختر بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
یک زن مثل خودت سه‌شنبه 19 مهر 1401 ساعت 11:22

گی که نمیتونی باشی چون دختری
پس لز هستی
ایا به اوج لذت میرسی با یک هم جنس؟
هر چند مزیت ما دختر همینه که لز بودن انگار شیرین تر از گی بودن هست
لااقل تصور من اینه

گی رو به صورت عامیانه به هوموسکژوال ها میگن، تو دیکشنری به مردها اطلاق کردند ولی کلن میتونی این کلمه رو برای کسایی که گرایش به همجنس خودشون دارند چه مرد چه زن استفاده کنی.

یک زن درست مثل خودت دوشنبه 18 مهر 1401 ساعت 19:11

امان از دست هورمون ها ...........
در تنهایی خودت در زیر دوش آب خیلی داغ حمام تا کجا که نمیشه رفت.............
تو آخر هم جنس باز نشی صلوات

راستی خانوم ف چرا وبلاگت در دست رس نیست

اره خب هیچ وقت نگفتم گی نیستم. :)

خانوم ف یکشنبه 17 مهر 1401 ساعت 18:58

ارررره
فراموشی داریم واقعا
چون یادت رفته بود وبلاگی هم داری انگار
خوب پسر باشه .مگه مردا نمیتونن دوس خوبی باشن برامون؟

اگه دختر باشه تو رفت و امد راحت ترم، ننه بابام هی نمیگن این کیه، کجا میری. از اون ور هم که خب دوست دختر که میگیره دیگه تو نیستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد