مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

داستان‌های باورنکردنی 0

همه‌ی ما دخترا تو زندگیمون حداقل یه پسره د.یو.ث بوده که خیلی خودشیفته بوده و فک می کرده همه براش ریدن.

 یکی بود یادمه  که، ماشین من زیر پاش بود، غذای کوفتی رستورانش هم من حساب می‌کردم ، شمالش هم من میبردمش، پول تو جیبیش هم می‌دادم بعد تازه از چروک‌های زیر چشم منم ناراحت بود و می‌گفت باید یه فکری برای چروکهای چشمت بکنی، یا می‌گفت سکست خوب نیس، خیلی لاغری، حالا خود دیو.ثش هیچ چی نبود تو سکس، هیکل اینا داشت ولی هیچ چی بلد نبود.  کلن فاز اینو داشت که من دارم به رفیقاش نخ میدم، خودش هماهنگ میکرد با رفیقاش که مثلن مخ منو بزنن  که ثابت کنه من هرز میپرم، خواهر خودش همه کار میکرد، یه بار جلو چشم خودش با یه پسره جلو در خونشون دیدیمش، فقط اینو گفت، عجب خواهرم زرنگه پسره پولدار تور کرده!!!! مثل سگ هم از همه چی میترسید ولی گنده گوزی در حد لالیگا،  من انقد اونموقع وابسته و خر و سبک مغز بودم که اینا رو که نمی دیدم هیچ، تازه گاهی اوقات حال هم میکردم،  آخری هم اون باهام بهم زد، خیلی خنده‌داره، :)) می‌خواست بره مسافرت میگفت با ماشین تو بریم، من گفتم من ماشینم خرابه، خودش تنها رفت، بعد هم بهم زد. خوشحالم که بهم زد، برای یه بار کار درستی کرد.

حالا این پسره چرا یادم افتاده و راجع بهش نوشتم، امروز صبح تو آینه توالت یه نگاه به صورتم کردم و چروکهای زیر چشمم و دیدم یاد حرف این عن افتادم، خاک بر سرش کنن. 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 12:44 http://Khanomef.blogsky.com

تو مگه تپلی نیستی زیتون ؟
منم داشتم از این عن آقاها
بهم میگفت دماغت و باید عمل کنی .یا چرا وقت حرف زدن لهجه داری ؟حالا من بچه کف تهرانم لاینجا دنیا و بزرگ شدم بعد اون این حرف و میزد .بعد تو جمع دوستاش دستم مینداخت هر هر میخندید بعذ میگفت جرا دیر میگیری :/
از همه جام ایراد میگرفت حالا خودش چاق بود و شکم دار .سایزشم انداز دول بچه بود
اووووف همون بهتر به درک رفت از زندگیم
بازم از این پستا بزار دو تایی بیاییم فوش بدیم

اون موقع خیلی لاغر بودم، الان یه چیزی بین لاغر و تپلم . اره بازم مینویسم بیایم فحش بدیم دلمون خنک شه. از دست انداختن که نگو، منم خیلی دست می نداختن، ولی من همونجا می ریدم بهشون.

تراویس بیکل دوشنبه 8 اسفند 1401 ساعت 11:52 https://travisbickle1.blogsky.com/

خیلی هم خوشگلی عزیزم

قربونت برم، مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد