مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

داستان‌های باورنکردنی 2

یکی دو هفته است خیلی دلم سکس میخواد، این شد که چند روز پیش به یکی از دوستای خیلی قدیمیم تو اینستا پیام دادم، سلام علیک کردیم و بعد از چند تا حرف ، گفت یه عکس از خودت بفرست، ببینم چه شکلی شدی، تو پرانتز: دوستیمون مال پنج شش سال پیشه، در حد چهار پنج ماه، البته یادم نیس، رابطه‌ی سکس هم باهم نداشتیم، فقط کس‌چرخ میزدیم تو کافه و خیابون،) خلاصه منم یه عکس با مغنعه و مانتو سلفی گرفتم براش فرستادم، که دیدم شروع کرد به قلب فرستادن و میس یو بیبی و از این حرفا. گفتم یه برنامه بذار ببینمت، گفت باشه، بعدازظهر دوباره پیام داد که یه عکس دیگه از خودت بفرست، منم یکی از عکس های قدیمم که تو موبایلم داشتم و براش فرستادم، و بعدش پرسیدم دوست دختر داری؟ تو رابطه ای؟ گفت نه، تو اینستا بهش فالو ریکوئست دادم، دیدم بعد از ده دقیقه اکسپت نکرد، گفتم تابلوعه دوست دختر داری و تو رابطه ای!!!!! ولش اصلن بی‌خیال و تو اینکاره نیستی! نمیدونم چرا اینو بهش گفتم از دهنم پرید. (چون فقط برا سکس میخواستم باهاش باشم مغزم ناخودآگاه اینو گفت) که دیدم مسج زد من ازدواج کردم/ من چشام گرد شد و گفتم خوشبخت باشید و خداحافظ. بعد زد که دیدن که میتونیم همو ببینیم؟ گفتم متاهلی دیگه چه دیدنی. گفت مثل دو تا دوست قدیمی که میخوان دوباره تجدید خاطره کنن. گفتم باید فک کنم. دیشب تو اینستا برام مسج زد های. گفتم سلام. دیدم ویدیو کال کرد تو اینستا. جواب دادم، سلام علیک و این حرفا و گفت چه بزرگ شدی و این حرفا که یهو گفت لباستو دربیار و سینه‌‌هاتو ببینم، منم گفتم من فقط جواب کالت و کردم که ببینمت و یه سلام احوال پرسی کنم، اونم گفت پس ما مرخص میشیم، گفتم آره، خداحافظ و تمام. منم صفحه چتش و پاک کردم. خیلی دلم و زد. خوشم نیومد از این کارش خیلی فول بود.  یه جورایی خراب بازی بود.راستش اصن قیافه‌اش و دیدم کلن خورد تو ذوقم، خیلی لاغرتر از قبل شده بود، فیلتر گذاشته بود رو صورتش، یه جا نشسته بود مثل این خونه مجردیا، لباس مباس انداخته بود رو مبل و خلاصه نمیخورد به آدمی که ازدواج کرده، ولی بهرحال کی میاد بگه من ازدواج کردم دروغی؟!!!!!!!!!!!!  دوست داشتم حداقل یه دو کلام اختلاط می‌کردیم، من یه دختر مجردم، واقعیتش اصلن برام مهم نیس که یارو زن داره یا دوست دختر، چون فقط می خواستم باهاش یه سکس داشته باشم، همین، ولی دیدم نمی‌ارزه، یه جورایی داشت باهام مثل دختر هرجایی رفتار می‌کرد، منم اگه یه پارتنر ثابت داشتم برا سکس ، هیچ وقت بهش پیام نمی دادم، فک کردم میتونیم باهم همچین رابطه ای بزنیم، رابطه با مردهای متاهل واقعا کار داغونیه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
خانم ف دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 12:05 http://Www.khanomef.blogsky.com

شاید گفته زن دارم به خاطر این که یه وقت توقع نداشتی باشی بیاد بگیرتت
یه جور سپر دفاعیه واسه پسرا

هاها فک کن، ولی اگه اینه، متاسفانه سپراشتباهی استفاده کرده،

تراویس بیکل یکشنبه 14 اسفند 1401 ساعت 16:05 https://travisbickle1.blogsky.com/

اتفاقا من فکر میکنم واسه سکس مردهای متاهل بهتر باشن.
منتهای مراتب من نمیدونم چه حکمتیه همه کس خل و منحرف و ذهنشون خراب شده.
یکی که قشنگ لخت بشه و کیر خرکی داشته باشه و مثل آدم بکنه و بره پیدا نمیشه.اگه پیدا شد من که مرد هستم میرم زیرش میخوابم.
همه دنبال عکس و جق و ویدیو کال و کارای بیغیرتی و فتیش های عجیب هستن.
در نهایت البته اینم بگم شانست هم کونیه دختر

مردهای متاهل واسه سکس خوبن، ولی به استرسش نمی‌ارزه،
اره والا، خیلی شانسم گنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد