مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

شت این مای هد 3

امروز هم دلم سکس می‌خواد، هم حالم خوبه، هم صبح که از خواب بیدار شدم، به خودم گفتم " از خودم متنفرم". هم  کل راه کارخونه رو تو سرویس نخوابیدم و ذل زدم به اتوبان و با خودم گفتم، چرا اینهمه هوای خوب و نمی‌بینی؟! هم منتظرم رئیسم از جلسه بیاد و دعوام کنه،  هم به کارمندم کلن مرخصی دادم، 

.

چند شبه دوباره داریم باهم حرف می‌زنیم،  تقریبن دو سوم حرف‌ها و حرکات و رفتاراش، راجع به دوست دخترشه ، مثلن میگه با دوست دخترم رفتیم فلان جا، دوست دخترم ازم عکس گرفت، دوست دخترم گفت اینکار و بکن، وسط حرف زنگ می‌زنه، قطع می‌کنه که باهاش حرف بزنه. من ده دقیقه منتظر می‌شم که دوباره زنگ بزنه، می‌گه عید و یکی دو روزش و برنامه کنیم. من فقط می‌خندم، من فقط تظاهر می‌کنم،  من فقط به این فکر می‌کنم که اصلن برام مهم نیس که دوست دختر داری، کاش اونجا بودم سکس می‌کردیم. من فقط به این فکر کردم که الان که خونش خالیه حتمن دوست دخترش تا یه ساعت دیگه میاد اونجا،  من فقط پارادوکسم.

نظرات 8 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 02:31 https://travisbickle1.blogsky.com/

عیدت مبارک

عید تو هم مبارک .

لویی چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 21:21

سلام
چند سال قبل یه سری مصاحبه با چند خانم می‌دیدم که در پاسخ به این سوال که وقتی تو رابطه نیستید چیکار می‌کنید، جواب می‌دادند بین دوستان معمولی دوستی داریم که برای رفع نیاز جنسی هستن.

داشتن یه پارتنر برای نیازهای جنسی معقول تر نیست تا بودن در این رابطه یک طرفه؟

خودتون نخواستید وارد یه رابطه پایدار بشید یا شرایطش پیش نیومد؟ با این شخص منظورم نیست، به‌طور کلی.
سوال بالا رو اگه تمایل داشتید جواب بدید.

پارتنر جنسی خوب و درست حسابی تو ایران خیلی بد و سخت پیدا می‌شه،

تراویس بیکل چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 18:14 https://travisbickle1.blogsky.com/

میگی اخلاقش خوبه؟
با خانم ف موافقم.تو همه قوانین و تعاریف رو به هم ریختی.البته خوب علف باید به دهن بزی شیرین بیاد

راجع به این نمی‌تونم قوانین و بهم نریزم، چون تقریبن تنها کسی که باهاش میتونم چند ساعت حرف بزنم بدون اینکه به حرفام فکر کنم، همینه، هیچ وقت قضاوتم نمی‌کنه.

.. چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 15:44 http://Mountain2018.blogsky.com

بی‌‌خیال؛ سکس کن فقط. چشمات رو ببند و در فرآیند سکس غرق شو. به فکر حضور پاردوکسیکال خودت،بی‌اعتنایی طرف به تو،حضور یک شخص دیگه نباش. سکس کن فقط. لامصب خیلی کیف میده. بکن فقط.

بیشتر اوقات همین کارو می‌کنم، ولی با این یکی خیلی سخته فقط اینجوری باشی،

مهرداد چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 13:31

هفته گذشته تقریبا تمام آرشیو رو خوندم! به قول خانم ف، گاهی تمام معادلات ذهنی آدم رو به هم می زنی با کارهات!!!

گاهی اوقات به طرز مسخره‌یی احمق می‌شم، گاهی اوقات اصلن به کارام فکر نمی‌کنم فقط انجامش می‌دم،

خانوم ف چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 12:45


نمیشه که اخه
اخه وقتی یه نمه احساس نباشه نمیشه سکس کرد.
تو همه قوانین و بهم ریختی .‌
یه پولی باید پیدا کنی
اصن پولیه مرد داریم ؟.
از این خوشگل ورزشکارایه پودری

اره، فک کنم آخر کارم به یه پولی بکشه، اگه پیدا شه .

تراویس بیکل چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 12:35 https://travisbickle1.blogsky.com/

خودت ناراحت نمیشی؟ولش کن مرتیکه رو؟اگه خوب خرج میکنه یا کیر خیلی خوبی داره توجیه میشم.در غیر این صورت اصلا

سکسش خوبه، اخلاقش خوبه، کیرشم خوبه، متاسفانه :(

تراویس بیکل چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 10:13 https://travisbickle1.blogsky.com/

درک نمیکنم این رابطه رو

خودمم درک نمی‌کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد