مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

شت این مای هد ۴

یه اخلاقه بده منحرف دارم که دوست دارم خیلی از مردها رو امتحان کنم، یه چند وقتیه  با یه پسر عکاس دارم چت می‌کنم، تو اینستا منو گذاشته تو کلوز فرندش، عکسهای نود میذاره از زن‌ها، منم مثل فرفره لایک می‌کنم عکس‌ها رو، اختلاف سنیمون هشت ساله،(پسره از من کوچیکتره)  خیلی دلم میخواد امتحانش کنم، ولی اعتماد به نفسم پایینه، با اینکه خودش قیافه و هیکل چندانی نداره، ولی فک میکنم خیلی ازش پایین‌ترم. کلن راجع به همه‌ی مردها و زن‌ها فک می‌کنم من ازشون پایین‌ترم. مخصوصن با ادم‌هایی که می‌خوام تازه شروع کنم. خلاصه فکرم و این پسره مشغول کرده، اگه میرفتم کارخونه این فکر و خیال‌های منحرفم کمتر می‌شد ولی تعطیله، تو خونه‌ام، کار چندانی ندارم، افسرده‌ام و تنها چیزی که میخوام سکسه. 

دیروز بهش گفتم خیلی دوست دارم یه نفر ازم عکس نود بگیره یا ازم نقاشی نود بکشه، خودمم به دوره‌ای خیلی دوست داشتم از مردها عکس بگیرم، عکس لختی، بدون نشون دادن صورت. گفت:" خیلی برام جالبه، دختر کمی دیدم که بگه دوست دارم از مردها عکس بگیرم، البته بدم نمیاد یکی ازم عکس بگیره ولی ترجیح معمولن اینه که از زن‌ها عکس نود بگیرن" 

من تو این دو هفته که باهاش چت میکنم، فک کنم هفت هشت دفه خودارضایی کردم، البته تو خونه موندن هم بی‌تاثیر نبوده، ولی این پسره ترن آن می‌کنه آدم و. 

نظرات 15 + ارسال نظر
بی تا سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 01:33

باشه عزیزم حرف شمارو قبول میکنم من نسنجیده حرف زدم و متوجه شرایط شما نبودم،بازم ازتون عذر میخوام.

بی تا دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 02:47

من نه تهمت زدم نه فحشدادم ونه منظورم این بود که یکی انقدر باهات روابط جنسی داشته باشه تا از زندگی سیر بشی.منو همسرم عاشق همیم ،هیچوقت هم از زندگی درکنار هم وروابطمون سیر نمیشم.من اگر به زیتون خانم گفتم ازدواج کنه و در مسیر درست روابط داشته باشه یه پیشنهاد بود ،بعدش ایشون منو مسخره کرد و گفت مگه ازتون نظر خواسته بودم،اشکال نداره هرچی دوست دارید بگید فقط اینو بدونید،من واقعا منظور بدی نداشتم شرمنده ام اگر ناراحت شدید ،زیتون عزیز ازتون عذر میخوام اگر با حرفام ناراحتتون کردم،عذر می‌خوام اگر پیشنهادم دلت رو شکست.امیدوارم سرنوشت بهترینها رو جلوی پاهات بزاره،زندگیت همیشه بهشت بشه ،یه روزی خوشبختترین باشی.

از خودتون عذرخواهی کنید، چون شما خیلی ناراحت و عصبی شدید. من نه دلم شکسته، نه ناراحت شدم، شما یه حقیقتی رو هیچ‌وقت نمی‌بینی و نمی‌خوای هم که ببینی، ایرادی نداره، فقط اگه الان عصبی نمی‌شید و نمی‌خواید به ما فحش بدید، بدونید که جاهایی که متوجه موضو ع نمی‌شید خیلی خیلی بهتره نظر ندید،

ُسانست یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 05:52 http://sunset-park.blogsky.com

روی‌هم‌رفته یکی از باحال‌ترین پست‌هایی (به‌‌اضافۀ نظرات) بود که این اواخر خوندم :))
تصور این «بی‌تا» از سکس خیلی جالبه. یکی باشه اون‌قدر بکندت که سیر بشی. از چی؟ از زندگی لابد :))
بی‌تا جون اگه این کامنت رو می‌خونی این تیکه‌اش خطاب به توئه: این‌قدر خدا خدا می‌کنی و مدعی که حرف خدا رو گوش می‌دی، می‌دونستی تهمت نباید بزنی و تجسس نباید بکنی و فحش نباید بدی و قضاوت نباید بکنی؟ تو از اسلام فقط تمکینش رو یاد گرفتی؟

بی تا جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 01:39

اتفاقا خیلی هم خوشبختم خداروشکر،چون اونی هستم و شدم که خدای من ازم خواسته،مهم نیست درموردم چی فکر میکنید،هرکاری دوست دارید بکنید وظیفه میدونستم که بگم آرامش اونی نیست که شما دنبالشید ،میشه جور دیگه دنبال خوشبختی رفت.براتون آرامش میاد خدا آرزو میکنم.ان شالله که رستگار واقعی باشید.

تموم‌ شد؟ خیلی تاثیرگذار بود، ممنون،

تراویس بیکل جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 01:20 https://travisbickle1.blogsky.com/

بی تا جون ما که چیزی نگفتیم،دعوتنامه هم نفرستادیم واست والا.
حرص نخور واسه برنامه دو روز در میونت خوب نیست.به خدا من راضی نیستم دو روز بشه سه روز،گناهش بیفته گردن من.

بی تا در جواب تراویس جمعه 11 فروردین 1402 ساعت 00:26

یادم رفت بگم ماهم قسط وقرض داریم وتو ابرها زندگی نمیکنیم،فقط یادمون نرفته انسانیت چیه ودنبال زنها ومردای دیگران موس موس نمیکنیم،اما شما به همجنسای خودتونم رحم نمیکنید،فقط سکس رو می‌بینید با یه آدم ،حالا هرکس بود، بود. بعداگر کسی بیاد سراغ زنهاتون ویا شوهراتون خودتونو پاره میکنید.ماهم اندازه ی شما تحصیلات داریم ،جایگاه اجتماعی داریم ،فرهنگ داریم اما عین شماها گند نمی‌زنیم به خودمون.برای ماهرچی خدا گفته همون درسته.حیف که آدم وبلاگ شما هارو بخونه جز .......چیزی توش نیست.باشد که رستگار شوید.

ما رستگاریم شما نگران اون نباش.

خانوم ف پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 23:40 http://Khanomef.blogsky.com

به بی تا جون
عزیزم من همین اشتباه رو کردم و به خاطر سکس شوهر کردم که نتیجه ای جز بدبختی نداشت . خودارضایی هم اصلا کار بدی نیست بسیار هم خوبه.باعث شناخت بیشتر از بدنت میشه موقع سکس .

بی تا در جواب تراویس پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 23:39

والا ما دوتا بچه داریم دوروز درمیون هم برنامه داریم،مگه بد که زنوشوهر باهم باشن؟باید حتما کثافت کاری های شماها رو بکنیم وبا خودمون ور بریم،یا دنبال ناموس مردم باشیم برای کثافت کاری ولاس زدن،مگه زن خودت چی کم داره؟!لابد کم میاره دیگه،هیچی هم نمی‌زنیم فقط اونایی رو که اون بالایی گفته رو گوش میدیم وحواسمون به هم هست شما ها چی میزنید که دائم دنبال این واونید مسیری ندارید ،یه نفر هم براتون کافی نیست

اصلن برام مهم نیس، زیر پستام هر چقد دلت میخواد نظر بده، هر دقیقه هم بلاگمو چک کن که ببینی پست جدید گذاشتم یا نه، یا نظرتو جواب دادم یا نه، ولی بهتره پیام ندی دیگه گلم، خیلی ناراحتی انگار، درک می‌کنم، همه مشکل دارن، تو هم انگار مسئله خانوادگی خیلی داره اذیتت میکنه، مشاوره یا روانشناس خیلی بهت کمک میکنه، این حجم از نفرت و ناراحتی واقعن نرمال نیس گلم. چون واقعن از کثافت‌کاری من و دوستام نباید انقد عکس‌العمل بد و عصبانی نشون بدی، آخه ربطشو بهت نمی‌فهمم، می‌دونی، یه خورده سواله که چرا انقد برا ما نگران و ناراحتی،

تراویس بیکل پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 21:06 https://travisbickle1.blogsky.com/

بی تا جون ما متاهل ها هم حقیقتش سکس نداریم و صبح تا شب و شب تا صبح باید قسط بدیم و کار بکنیم.
شما انگار خیلی تو ابرها زندگی میکنی.شوهر کجا بود؟
بی تا جون خداییش هر چیزی که استفاده میکنی یا میزنی بگو ما هم بزنیم.خیلی خوشحالی

تنهاترین پسر دنیا پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 13:44 https://tanhataren-pesar.blogsky.com/

برام جالب بود یه خانم از علاقه جنسی ش مینویسه تا حالا ندیده بوده ام

امید پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 11:57

مستقیم بهش بگو
اونم قبول میکنه (به عنوان یه مرد میگم)
نهایتش قبول نکرد که به تخمت

متاسفانه نمی‌تونم

تراویس بیکل پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 04:35 https://travisbickle1.blogsky.com/

عکاس اینستاگرامی هم نشدیم

شما بهتری

بی تا پنج‌شنبه 10 فروردین 1402 ساعت 03:15

برات متاسفم ،از آدمیت به دوری،بیخود کردی که خود ارضایی کار خوبیه!برو خودت انقدر خودتو بکن تا جر بخوری!تو لیاقت قرون وسطی رو هم نداری!امروزی کی بودی تو؟!

بی تا چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 23:54

چرا ازدواج نمیکنی عزیزم؟ اونوقت یکی هست که انقدر باهات سکس می‌کنه که دیگه سیر بشی و مجبور به خودارضایی نشی.

با این نظرهایی که می‌دید واقعن فکر می‌کنم وسط قرون وسطی یا دوره‌ی جاهلیت گیر کردیم. راه‌حل سکس ازدواج نیس، خودارضایی هم کار بد و اشتباهی نیست، نمی‌دونم چرا دوست داریم هی راه‌حل بدیم، نکنه جایی تو متنم نوشتم نیاز به کمک یا مشاوره دارم؟؟؟؟؟؟

مهرداد چهارشنبه 9 فروردین 1402 ساعت 20:38

آدم وقتی نخش به یکی گیر کنه، حتا با سلام کردنش هم داااغ میشه! چه برسه به چت و کلوز فرند و حرف از نود زدن

دقیقن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد