مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

. . .

بعد از تعطیلی عید، تازه متوجه شدم من هیچ‌کاری نکردن و از کار کردن بیشتر دوست دارم، من هیچ‌کاری نکردن، تصمیم نگرفتن، فکر نکردن، تو تخت موندن، دوباره به هیچ‌چی فکر نکردن، نگران نبودن، استرس نداشتن رو خیلی دوست دارم. امروز که رفتم کارخونه، دوباره استرس و اضطرابم برگشت، فس شدم، فکرهای ناجور دوباره اومدن سراغم.

امروز دوباره نتونستم "نه" بگم. دوباره فکر می‌کنم دارن سرم کلاه میذارن، دوباره مسخره‌ام می‌کنن. 



حالا که فکرشو می‌کنم، فردا می‌رم بهشون می‌گم که من نیستم، نمی‌خوام آدم ضعیفه و احمق داستانشون من باشم.

نظرات 2 + ارسال نظر
.. دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 23:31 http://mountain2018.blogsky.com

هرچیزی که خالی باشه یا تو رو خالی کنه خیلی خوبه:
سکس، استمناء، فکر نکردن، استفراغ کردن، هیچ نکردن، ...

فعلن هیچ‌کاری نکردن و به همه چیز ترجیح می‌دم،

خانوم ف دوشنبه 14 فروردین 1402 ساعت 23:28 http://Khanomef.blogsky.com

تو همزاده منی به ولله...

تو هم همین حسا رو داری؟ چه جالب که انقد شبیهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد