مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

مالی خو لیا

تراوشات ذهن مالیخولیایی من

. . .

الان که دارم اینو می‌نویسم، یه لیوان شراب گذاشتم بغل دستم، هم گریه می‌کنم، هم شراب میخورم، هم میخوام کل دنیا به تخمم باشه، هم تصمیم گرفتم کاری و که همیشه میگفتم نمی‌شه و من از پسش برنمیام امسال انجامش بدم. هر جور شده، از آدم‌ها خیلی خسته شدم، از خودم بیشتر. 

نظرات 4 + ارسال نظر
رهگذر چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 07:20

سلام کانال تلگرام زندگی سالم سوده هروی رو توی نت سرچ کن
هم کانالش میاد هم سایتش.اگه دوس داشتی عضو کانالش باش و دستاوردها رو بخون.فایلای رایگانو گوش کن. برای رسیدن به هدفی که دوس داری بهش برسی خیلی کمکت میکنه.

باشه- ممنون

خانوم ف چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 00:31 http://Khanomef.blogsky.com

آدما به تخمت
شرابت و بزن روشن شی
حالا چه کاری هست ؟

الان نمی‌تونم بگم، انجامش بدم بعد می‌گم

تراویس بیکل سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 23:40 https://travisbickle1.blogsky.com/

چه کاری منظورت هست گل قشنگم؟

نمی‌خوام الان اینجا بگم، میخوام وقتی انجامش دادم بگم.

.. سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 23:24

اون کار مبهم که گفتی می‌ترسم کار خطرناکی باشه‌.
در گرداب دلهره، غرقمان نکن‌.

کار خطرناکی نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد